background: #FFFFFF;

är det fel att vilja ha pengar?

ibland dör jag lite grann. och det är då, när livet är så där
riktigt pissigt som man ska ha sina kära pengar där att slösa.
men det har man inte. är fattig som en groda och inte glad.
jag tröstshoppar gärna. men nu har jag inga pengar :(
vill ha pengar , köpa mig en nice kamera, få ha mina
egna fritidsintressen och bara känna mig kreativ.
men vad räcker pengarna åt. knappt strumpor på fötterna -.-

skulle beställa 2 saker jag hittat när jag vandrat i affärer idag
och igår och alla dumma dagar nu när jag blitt fattig igen.
så finns inte just dom sakerna jag vill ha bara allt annat..
bajs.


läckööört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0