background: #FFFFFF;

1 mars

bby har smittat mig så nu är jag jätte förkyld.
nyser 24/7 och det kokar i facet på mig :(
i fredags var det lagfest och korgen som stod på schemat,
lagfest var riktigt nicenicenice, krogen var nice ett tag.
nästa gång ska ja bara dra med mig mätii och morsi hihii.

















lördagen blev chilla i svalsta där lilla alice fyllde 3 år.
fick champagne av johanna & conny som artonårspresent :) !
sedan hem till bby och kolla melodifestivalen med hans moder & markus.









kevin fastnade i snön efter ett hopp från garagetaget, rätt åt han moahaha

söndag blev tårtmys med hanna sofia hampus pontus & sebbe.
mysigt var det och ja fick presenter. jätte fina tack så mkt babes <3
eftersom det inte finns någon 29 februari i år så firade jag & bby
 3 månader igår . helt stört länge, och jag älskar honom verkligen
bara mer och mer. han finns hela tiden och är hela tiden det bästa för mig.
 skulle aldrig klara mig utan honom.
mitt hjärta är ditt kevin, nu & fan så länge du vill<3 


tänkte ba säga att nu inom en månad är det sagt att jag skall opereras,
jag har verkligen aldrig längtat efter något som jag också är
stört rädd för att göra. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0