background: #FFFFFF;

dom bästa vi har i våra liv det är kvinnorna

  • sov hos älskling<3
  • vaknade med huvudvärk
  • var i tid
  • hade idrottskläder
  • idrott=jag och sofia ägde alla
  • huvudet flög iväg från min kropp
  • och man kunde koka ägg på det
  • körkortsteori=ritade & hade the time of our life
  • käkade donken med linda rasmus kevin
  • fick fina örhängen av kevin världens finaste pojkvän!<3
  • oppeby för att fira kevins farbror, trevligt
  • kevin förlorade på pingis mot mig (A) (Y)
  • mötte upp kjellberg & oggan på öster
  • fyfan vad jag älskar oss tre !
  • städa rummet på 5 min
  • packar väska för jobb & krogen tomorrow
  • ska kolla mina cash nu
kallt det är i mitt rum, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0