background: #FFFFFF;

bara babbel

gillar mitt städade rum massor hihihohohaha :D
föutom att det tapa mysigheten lite, men ska förnya den mihi!
idag har ja mysigt massor med min bebis, han är väldigt gullig.
love love him <3

bara jag som verkligen är sugen på att dra någonstans nu snart?
alla har varit utomlands nu senaste tiden. nu måste de va min tur
snart tycker jag. sommaren är nu iaf snart här kände jag idag.
as varmt i bussen med fetto jackan. våren är här, äntligen !
bara slasket som ska bort. men sommaren får inte komma för
snabbt heller. måste inhandla ny garderob, och kanske
kirra ner sig någon storlek så man kanske kan hitta en bikini
man vill ha på sig oxå. nej usch, ångest ..
blir iaf turkey eller något sånt med laget i höst.
hihi och en sommar med kevva <3

nu ska jag äta när käket är klart och dra mig ner till ramdalen
där jag ska kolla träningsmatch , oik - harg mihi

jag och kevin klarade inte rökförbudet så länge, antar för att
jag iaf inte hade någon motivation till varför ja skulle sluta.
röker för det är chill, eller när  jag är arg.
men när ja väl känner att ja aldrig vill röka mer,
då kan jag nog sluta .... tror jag..

Kommentarer
Postat av: kelviiiin

mihi, kommer bli bästa sommaren med dig bebe <3

äsch, vi slutar när vi är redo :D <3

2010-03-10 @ 15:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0