background: #FFFFFF;

sommarlov

och jag sitter hemma. ingen är hemma.
det finns ingen mat. och innan alla drog var
det ända de gjorde att de skrek på varann.
imorgon ska jag träna och jag är nervös.
det är mer än ett år sen. jag kmr inte orka
någonting och frågan är om jag kmr ge upp?
jag är också ledsen. fatta att det är mer än ett
år sedan jag spelade match. och nu gör jag
inte det. min kamera är trasig som jag fick i vintras.
men det går ändå inte att ladda upp bilder här på
bloggen för mig.

jag ska ta mig till brankärr ikv för o mysa med min
syster och sonen milo det är iaf ett plus här i världen.
jag saknar mina vänner men dom ska jag leka med imrogon.
ska nog ta bort denna skit oxå. börja på nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0