background: #FFFFFF;

när jag ändå inte somnar,

nej jag kan nog inte sova så bra utan dig nu.
känner att jag är jätte trött men det går bara inte lika bra

miss u boi<3

imorgon ska jag gå på stan för pengar rullar in,
systra mi fyller år på tisdag (köpa present)  och jag ska
sola wiiiiiiiiiiiho !

förlåt att jag är glad för jag har pengar imorgon.
eller glad är jag inte, jag är lycklig.
för mer än en hel jävla månad har jag varit pank..
inte haft ett öre, så ja jag är glad över att
jag kan betala för mig själv och andra nu :)

eftersom det inte går så bra att sova kanske man skulle passa
på att göra om bloggen lite grann moahahaha ,
godnatt för er som sover :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0