background: #FFFFFF;

gulligt hörru

sitter på företagslektionen, har sprängande huvudvärk
är blöt om fötterna. någon snodde mina cigg igår på ramdalen,
har lånat ut pengar till höger och vänster, behöver pengar som
ja skulle ha till att sola, behöver köpa ngt att äta för det är soppa nu,
behöver köpa nya hörlurar för någon som lånade dom fixa så
dom är borta nu. mina päron e lite tjuriga för ja inte sköter min ekonomi så värst bra..

håller med. och är inte så glad just nu.
ska till bby efter skolan. har massa läxor, får inte gå på cupen
och kolla på mitt lag utan att paya. sa ja att ja inte hade
bra kontroll över min  ekonomi ....................
skjut mig

nu sprängs hövvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0