background: #FFFFFF;

fotbollfotbollfotboll

sitter och kollar en tråkig fotbollsmatch på tv för att kunna
göra en matchanalys till bollspelet, som är försenat.
men va gör man inte för att få sitt g då man
inte kunnat delta tilll fullo.

går iallafall rätt bra här. tänker bara på allt jerry
sagt till mig i mitt liv. det är helt enkelt det ja skriver.
förutom att de går bra och ja känner mig
glad att ja äntligen tar tag i det, så äre trist..
vill gosa med bby som sitter vid datorn och kör cs eller ngt<3


kollade fotbollsträning förut. sjukt mykcet mer sugen man
blir på att spela när man ser sitt eget lag spela.
så mysigt inomhus, jag dör. vill spela till 99 nu, ända som
stoppar är fittverken i benen. ,,,
linda tränade iaf och var jätte braa hihi :D
imorgon ska ja ringa mina doktorer,
kmr dö av avundsjuka nu i helgen på cupen, som förövrigt
ska bli mys. kmr sakna bby.

nej nu tycker ja de ska göra mål, eller göra ngt som visar
 bristande omdöme vad det gäller fair-play.

puss , tråkigt lång text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0