background: #FFFFFF;

vill inte klaga, vill inte va sur, vill inte va negativ. men ..

jag är redigt stressad om jag får se på det så.
har viktiga skitviktiga saker i skolan denna vecka.
och resterande veckor, men nu ser ja på de närmsta
dagarna. jag har mensvärk och är piss tjurig.
jag har ont i hela kroppen efter 10 timmarsjobbet igår,
mest i nacken. jag sover för lite och har ont i huvet.
och när jag väl sover så sover jag dåligt.
och nu sitter jag här. har ig-varning i projekt
för en sak jag inte gjort klart.
ska göra klart hela skiten tills på onsdag.
min dator faller i marken idag. och har sen
laggat sönder totalt. kan inte lägga över mina filer.
vet inte vad som ska hända. kan inte göra klart projektet.
är ledsen. stressad. tjurig. ledsen och har ont i nacken.
sa jag ledsen. jag är ledsen och trött . och ledsen.
tycker synd om mig sj. patetiskt!

är så ledsen att jag tar ut all min ilska och ledsamhet 
på min finaste pojkvän :( det bästa jag har på jorden
och jag visar mitt sämsta jag och belastar människan
med all skit jag lägger över på han . vill inte va såhär.
kevin wesslander förtjänar det bästa i livet och det
är i alla fall inte en mensig mesig moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0