background: #FFFFFF;

oj vilken positiv person

sitter just nu och läser en blogg. blev väldigt överraskad
och impad av hennes skrivkunnigheter och hennes sett att
se på allt. önskar jag vore en sån människa.
glad och kreativ och allmänt bra rakt igenom.
innerst inne är jag nog sådär kreativ. känner det.
men jag vågar inte riktigt tro på mig själv.


samtidigt är jag ledsen

va hände med våran tid? va hände med oss?
varför är jag den enda människan som går
runt och saknar allt och alla. hur bra jag än
har det nu , vill jag ha det gamla oxå.
urs. vad är jag för en människa. det
snurrar ganska gott i mitt huvud om dagarna
ska jag säga!


har massvis med läxor jag borde göra. men icke.
vill va med massa folk och göra ngt chill,
men ser inte så ljust ut. tråkigt.
känner mig rätt kluven och bajs igen.
somvanligt asså..
nu ska ja beställa lite kläder och hoppas
på att humöret går upp igen!
trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0