background: #FFFFFF;

härligt lov

systra mi frågade precis "har du hört den här"
och satte på fireflies. hahaha, gulligt !

ligger iaf i min säng. svettas och hostar. fyfan
har vart sjuk nu sen i onsdags, fast värst blev de väl
sen i torsdags då jag skulle åkt till linköping med mina brudar.
mår skit. och mår ännu mer skit när ja tänker
på att ja bara kan ligga här och må dåligt på sista lovet...
bajsigt.

min mamma var iaf med på noterna då hon sa
"du har aldrig varit så här sjuk". så rätt så rätt.
har alltid orkat göra saker fast ja är sjuk.
nu kan jag bara ligga. bajs
inge jobb imorgon.

måste bli frisk till min bajsoperation på måndag.
kill me

snart kmr min bebis och håller mig sällskap iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0