background: #FFFFFF;

snackar skit

dålig updatering, inge kul när man ej kan ta bilder......suger
typ som allt just nu , eller de ända som inte suger e
min shopping hihihahahhihi tänk va glad man kan bli
av att handla lite MAHAHAHAA

idag köpte jag en rosa tvål som det stod princess på
jag hade lust okej....... och lite annat skit
är uppe i fjärde klockan på cirkus en månad oxå.....

och hörlurar, ni vet sånna dära stora, är inte säker på
om ja vill ha dom ...... passar ej i dom .......
mkt punkter idag......... typ som när ja tappa allt
intresse för projektarbetet idag, skaplig kritik ....

ska man hata lite på denna jävla varglåt, ja tål den inte,


tänkte ändå ba säga att hur mkt ja handlar så spelar de
fan ingen jävla roll. av två feta anledningar,
1.fet
2. fandig

kul va, nu ska ja satsa mina pengar på bio och
andra roligheter, och sola och träna blire oxå
tjing !!!!!!!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0