background: #FFFFFF;

irriterad damp

idag gick jag med ett leende på läpparna till bussen påväg till skolan
för jag var i tid, och ja skulle kunna sitta hela dagen i
skolan och känna hur ont de gjorde i benen, men efter halva
dagen skulle ja till min sjukis och berätta hur sjukt ont
de gör nu och hon skulle komma med en ny behandlingsmetod och
ja skulle hoppas på att de skulle funka.
sen skulle ja köpa mina skor,IGEN 

ist så åker ja hem, försöker få tag på lite shit
tills på fredag ,  gick åt helvette blev frustrerad, men tillslut
fick ja tag på wiho :D:D:D

  • kmr ner på stan i ockle
  • sjukgymnasten sjuk ,försökt ringa mig på dagen(högtalarna
  • i mobilen funkar ej juu)
  • hejhopp
  • vänta 40 min på buss hem
  • lämna data
  • vänta buss
  • åkte för o köpa skor
  • har inte fått mina 300 för byxor ja lämna tillbaka igår
  • fick pengar av mäti tillbaka
  • hundra av pappa
  • de skulle gå
  • kmr dit
  • fick hundra för lite av matilda
  • kunde ej köpa skorna
  • åkte hem
  • tjurade
  • kom hem
  • fick schema från jobbet
  • PÅ LÖRDAG SKA JA JOBBA KL 09.00 hejfredag


kul dag. nu ska ja ut med min bästa vän och göra de ja är bäst på
tjiiiiiing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0