background: #FFFFFF;

babbel igen

de dummaste man kan göra är att sitta uppe
nu och kolla runt på nätet och komma på att man
borde ha pluggat, borde sova
och tänker nu ist välja en riktigt bastant
film att titta på.

okej har lite sov morgon börjar
vet inte hahah, vet bara att bussen går
halv 9, de har sofia sagt, för ja har ingen koll
e lite jobbigt ibland, ska jobba på det.

det här blir långt och tråkigt men ja har inge att göra
känner för att skriva av mig okeeej

  1. kmr inte ihåg va ja skulle skriva hahahaa
  2. ja vill köpa en kamera
  3. vill läsa ut min bok
  4. måste köpa nya leggings & klänning
  5. skor
  6. VILL OPERERA BENJÄVLAR NU
  7. vill skrika och gråta
  8. vill spela mot bissarna tror jag...
  9. vill köpa ny cykel
  10. KAVAJ :@
  11. nytt hyllankort så man kan träna
  12. och SOLA ja bryr mig egentligen, men ja blev
  13. rädd när ja såg mina ben igår .......
  14. nä nu

haha roligt, hare göttttttt ny mjusic skare bli nununu
ps. vinst idag för laget idag med 8-0 gosigt tjejor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0