background: #FFFFFF;

kolla

kolla jag ska va glad okej
imorgon är det skridskor och de e faktiskt väldigt mysigt
ja har bestämt mig för att börja lägga undan lite pengar
när mina pengar rullar in igen, till lite saker ja vill.

va nyss ute med mallan och snacka mycket och de va nice!
skulle ha solat men kom dit 2 min över nio och då har de
rackarna stängt, ja gillare inte !!!!

okej, saker e lite crazy nu.. har x antal saker ja vill göra som ja
ej kan göra/få BAJSKORV
och läget e ju såhär.. nu ska ja kolla en match..
och analysera den.. och sen ska ja plugga italy
så ja får bra på ngt denna vecka iaf...
sen ska ja städa oxå och klockan är kvart i elva
men dessa saker måste jag verkligen göra
haha

kul
för
er att
veta
a precis
mjauuu ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0