background: #FFFFFF;

kuljul



jätte bra verkligen. varför e de så ? jo för ja har ej tid. de finns ingen tid till det
hela tiden, hinner inte, hinner inte , hinner inte. de kanske är det som
kallas stressad. borde jag gå i väggen snart då eller ?

vet inte vart jag har kollat, men jag kollade upp att jag jobbade åt elin kl 12
på söndag och att ja inte jobba ngt mer denna helg.
ist ringer min chef och väcker mig kvart över nio idag när ja somna
typ 3 och säger att jag jobbar idag 09.00-15.00.
blev skynda sig till jobbet, sjukt äckligt jag mådde.

nu har jag kommit hem, e trött trött trött på livet på allt.
har ätit två mackor två kitkat har sovit 6 timmar
har massa plugg

skjut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0