background: #FFFFFF;

nothing in the world can bring me down"liten

ja här sitter man och lyssnar elin lanto- i want cry.
detta var förmodligen den längsta skoldag jag vart med om.
ville bara hem hela dagen. as trött, får väl skylla mig själv för
tiden jag gick och la mig. ingen mat har de blivit heller ....

idag vare italienska sen geografi, vi pratade stenar som igår
hahahhaha igår lyssna ja o soffan inte ett skit på läraren,
så gick ju bra idag... vi spelade med stenarna HAHAHAHAA


vi var rätt snygga oxåå

sen vare dans på schemat sket i det när ja fick ont i mina cpben.
skridskor blev det sen hahah , de va rätt nice iaf !!!!
stan med brudarna , köpte present till mallan HAHAHAHHAA
snackade massa skit om när man var liten, hur bra allt var då
allt var mkt bättre. jag var glad hela tiden.......
nothing in the world can bring me down
jag och mallan skrev ju massa låtar, seriöst fattar
inte hur vi kunde ha fantasi till allt, kan man tappa
sin kreativitet för det har ja definitivt gjort.

nu skall ja ut med oggan och ja e fett sur, för ja vill en sak
väldigt väldigt väldigt väldigt mkt -.-

pussen stjärten spotifykärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0