background: #FFFFFF;

babblar som vanligt

jag är rädd...ska ja erkänna, inte rädd för att de"kanske kan va så",
för de tror jag inte det är. men jag undrar verkligen vad det är ..
vill att någon ska tala om det för mig. eller att de bara försvinner.
faktiskt jobbigt, vet inte va ja ska känna.. ni kanske känner gud va töntig
men de e inte ni som fått dessa undringar, det är jobbigt ska jag tala om.

nu är det 19 dagar, imorgon 18 dagar tills jag ska till doktor
med mina ben. pirrigt.. måste få tid för operation så fort som möjligt,
ska övertyga dom om hur jobbigt de är för mig ... kmr bli svårt säkert
så pirrig

ser iaf framemot en sak hihihihiii
bara de löser sig

hade frukansvärd migrän förut och är allmänt rädd för min
hälsa just nu. mår knäppt , imorgon skall jag till skolsyster iaf.
ni tror ja myttar och tycker synd om mig sj, men icke vill bara saker ska gå över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0