background: #FFFFFF;

where you are is where i wanna be


moa till landslaget shalalala lalala la

idag har jag jobbat hela dagen, från klockan elva till klockan arton adåså
de har inte varit jobbigt och ja har inte varit trött fasst ja borde eftersom ja la mig
fem hehe whuups, men ah vissa stunder e man bara lite arg på kunderna
och idag hann man med massa sånna kunder så ja höll på o bli tokig
mitt huvud exploderade av elaka tankar om vissa när de stod där framför
och skulle betala och skit, vissa borde få en smäll över käften tycker jag

nu ska ja vila säger mamma för imrogon ska ja jobba igen
missar fina vädret igen, eller hinner kanske hem till det klockan tre -.-
meeen, man kan ju ta sitt lilla solarium och älska då hyhy
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0