background: #FFFFFF;

promenaad

promenaden igår blev till jogersö där vi mötte på gusten som skulle
ut och springa . hampe o ja satte oss på bryggan och tog lite kort
försökte fånga en fågel på bild men kameran dampade lite med mig.
var iaf trevligt, sen drog vi därifrån och johan var även klar med sin
springtur så vi tog sellis, satte på mjusik och gick, sen kom soffan och sebbe
och vi drog hem till mig och kollade på  tv , ja var redigt trött igår



sen gick jag bara och la mig för ja var trött somsagt, och nu har jag sovit ut.
ska ut i solen och steka lite, sen leka med soffan idag ,kolla på matchen och äta
tacos med laget efteråt mumma, ska egentligen va med på matchen , men ja vet
inte, ska jag eller inte ? har hosta men de kanske går ändå
är bara livrädd att få frossa och så igen :S

förrästen så är jag lite rädd just nu, rädd för att  bli med barn.
det är så mkt som kan gå fel, fick höra om pappas arbetskamrats
tjej , asså ja kan inte skriva om det, det är så hämskt.
jag är seriös rädd,  om jag blir gravid .ja lovar ja kmr dö av det.

scary, nu ska ja ut i solen ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0