background: #FFFFFF;

turschdag

jag och hanna har cancer är våran senaste upptäckt.
hanna tappar hår och ja e rädd för mina leverfläckar okej.
imorgon e de klassfest 18 på jogersö dricka och grilla mwihi.
ska kirra lite mjusik nuu hyhy.

ja käka nyss de äckligaste ja nånsin ätit, en räcka med
huvud, ja fick ta bort huvudet och själva räkan smakade bajs
fyfan för det säger ja bara

imorgon ska ja o kajan jobba samtidigt de tycker ja låter som en bra ide
matilda och tony skojade nyss om att de hade gjort slut
jag fattade ju de ,smart som ja e och de var jätte roligt hörreni.

sju års olycka och ett ärr vare va ?


jag och hanna har ju bara deeegat idag så min outfit är ju den finaste
pöss på er människor

Kommentarer
Postat av: Tony Ejremar

Haha, vi va jätteskojjjiigaste!

2009-06-19 @ 14:18:06
URL: http://www.tonyejremar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0