background: #FFFFFF;

orkaläsa?

jag hatar o sitta såhär och kolla igenom mina egna bilder på bilddagboken om och om igen..
de händer verkligen ingenting här nu, men de  e bra. för då lär de hända ngt snart, wihi.
ja jag tror på det ja. imorgon står mkt på schemat, ja VILL sola & träna på morgonen
nyköping och handla smink och gå till frissan för tips om fucking håret.
och ja om ni undrar ja har fortfarande panik över mitt hår, de skulle ni med ha.
men men, sen ska man o kolla ? eller vara med? på matchen mot stigtomta
vet inte om de behöver mig, och vet inte om ja borde och vill va med då ändå så.
sen vill ja träna hyllan med johan om ja ej hann på morgonen. men ah , de här med
nyk och sola kan ju bara inte gå för ja har inga pemgar just nu
hur ska de gå , tio dagar kvar tills nästa minilön kmr ? bööh
och palla att buss kostar pengar nu
vill bara tillägga att ja , min handled har cpat med mig x antal gånger idag
vad vill den lissom  ? skaden ba tro den kan hålla på så ?
förrästen e de midsommar på fredag, kanske klassfest wiho, hoppas de blir av
kaisa och ja ska oxå jobba på fredag samtidigt maha :D
igår var ja uppe till fem, varför e de så jo för de tråkiga vädret , ja har ingen lust o gå upp tidigt
när de inte ens e sommar, nu kan man sova bort dagarna när de endå är så tråkiga.
men imorgon skulle ja ju upp tidigt ja, så snart äre väl time, ska läsa lite eva & adam först hade ja tänkt.
hoppas fan de e fint väder imorgon ändå, för om ja har lite tid över imorgon i mitt tajta schema
så skall ja ut i vädret och ta lite fina bilder eftersom ja fått tillbaka kameran från rasmus wihoo.
detta inlägg vart väldigt långt känner jag. man behöver ju inte läsa lissom de e ju på egen risk men de vore trevligt,
förrästen kom ja på att ja fattar inte hur man kan ha en ide som man riktat in sig på och sedan vakna
upp en morgon och tycka helt tvärtemot och förstöra sitt hår och sedan komma på att man satsade ju på
iden förut, en fucking morgon och för brottom med beslut, och allt kan gå i stupet
ja fick just reda på att min vän hanna läser min blogg. trodde ingen gjorde de haha hej hanna.
och ja hitta just en bild på min vän på ens blogg som den inte ville vamed på,fett taskigt
ska anmälas ,fan helt sjukt blev chockad när ja fick länken , fan stört!
sen vill ja bara tillägga,att om de e sant e de stört, men du e ju störd.
inte bra för mig, men ja kanske insett de nu hoppas ja...
nejmen ni som orkat läsa vidare, pussoch godnatt :* 

Kommentarer
Postat av: hejhanna

hejmoa:)

2009-06-15 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0