background: #FFFFFF;

en kväller

hej hej hej ligger här i sängen och ska precis äta upp familjens kakpaket
eftersom de inte blir någe mer sånt nu, och iorgon eftersom ja e så
hurtbulle skall jag upp tidigt och ta en tur med benen
runt kvarteret , lovely.

ska komma igång nu med benen utan problem annars ,,,

ah nu längtar ja efter pengar. mina e istortsett slut nu
och jag kikade runt lite efter ett par fina gladiatorskor
men hittade ist detta (piluppåt) , im lövin it i say KAN DEE
mkt fint, skall beställa ett linne i sommar pöss


nu ska ja sätta mig skönt med alla kuddar och täcken och mysa
till filmen twilight ja som jag inte sett än, men tyvärr utan
min egengjorda bamse stora rosa kudde, den e raggaralle som pajat :(
rip kudden (lite med på bilden)


förresten blir de inte bara hurrt imorgon , de blir plugg (Y) och utansmink-dag
allt för mig just nu , tjillivippen

migmovi

Kommentarer
Postat av: fridA

go kväll!!!!!

2009-06-06 @ 23:15:03
URL: http://fridie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0