background: #FFFFFF;

en vacker sommardag

chaachaa idag har de vart stek först hemma sen jogersö.
men av ngn cpanledning har jag bara solat ryggen haha nice.
det har iaf varit riktigt sköntsköntskönt
sen blev de mat och en runda på jogersöspåret
med hampus igen, fyfan va duktiga vi är.
atlet nästa haha nice.nä men känner mig stolt.
vet bara inte va ja ska göra med mina ben, kmr väl
få ont snart igen annars tänker jag fortsätta såhär.

lite bilder från kanske sjuan och jag vill ha långt blont
hår igen, och kankse lite mindre fett igen adåså :/


nej vill inte va så fjortis men kanske vill ha tillbaka mitt hår buhu


men gjorde nyss en upptäckt, jag ska till sjukgymnasten kl 10.00
och jag jobbar 09.00-14.00 så de går ju icke, får ringa sen
hoppas iaf på nålar i benen och att de hjälper mig. har bestämt mg

men ja nu sitter ja här med spotify och letar ny skit, samtidigt som
ja smörjer in mina fina orörda utåtstående myggbett med salubrin,
som ja faktiskt inte tror hjälper men hoppas på det.
ska jobba imorgon somsagt. sen e de torsdag och sthlm & grönan
fasst de e med rasmus och farbror så tror ja de blir skoi
och ja längtar bort härifrån lite.

hoppas på att få låna pengar till en ny bikini och miiin tröja som säkert inte finns längre
hoppas hoppas hoppas på det. ska kolla runt lite på bikiniiis nu
förrästen vill jag tillägga att akon ,asså hur många braalåtar har grabbengjort
egentligen , kom på de nyss när ja lyssna på denna niciga låten jue
(vet gammal men ändå vafan han e ju kung egentligen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0