background: #FFFFFF;

tillägnat dig babe

tja babes sitter här efter en galet najs kväll med några
heta polare. vi har ränt ute lite, röken har flödat i mängder
skratten har ekat i träd och berg metall och buskar.
skriken har genomträngt skinn som hjärnor.
musiken melodin the lyrics har vart strålande,
näst intill underbart.

jag kan inte beskriva med ord
hur sugen ja vart på
ett strul


ciao bitches



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag är det imorgon hanna åker, ja kmr
sakna tjejen , detta har vart en toppen avslutning
idag kmr sofia som inte smsat mig eller hanna
men emil hem hejhej
nu ska vi dricka saft och äta bullar

jag får ett ärr på mind hand efter idag , jag svär

nurå, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0