background: #FFFFFF;

söndag

när jag fått bilden av hampe på tältet kmr den ligga här hyhy
fyfan va vi kämpade assså , men men ja sov ju länge
men de va ju inte de ja skulla säga

idag har jag firat mormor grattis och matildis och ja
tog promenad därute i skogen , till korna och lite
allt möjligt, kmr bilder oxå när ja fått dem



mormor tyckte jag liknade henne förritiden nu med svart igen
haha ja vet inte om vi är så lika känner jag .

sedan myste ja o grabzen till filmen taken
lite slagsmål i den som jag gillar,sen sätter ja
mig och kollar på hannibal, smart moa smart,

just nu ville ja bara skriva lite innan ja ska kolla på
välkommen till familjen & the holiday för ja har lust.
har bara sovit tre tim ja vet, men
nu är jag förkyld och ja skulle aldrig
kunna somna med denna näsa ,
fyfan va ont de gör

men thats life ellerhur nu ska ja kolla movies och hosta lite
jag tror jag har fått skorpan sjukan ciaociao

DAGENSLÅT: gotta find you-jonas brothers
för jag har den i huvet o ja blir glad
disneylåt alltid lika spännande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0