background: #FFFFFF;

morgonkvisten

jahapp igår jobbade man ,sen blev de hem till sebbiz , ja 0 hampe
samt sebbe skulle ju sleepa i hans lilla stuga kom vi på. de va mysigt
med film promenaad och återigen film , och musik hallå
haha nej men de va mys, sen va man trötttttttt.

gammalbildmenändå

idag bidde de vakna , käka , steka , jobba
jag trodde aldrig jobbet skulle ta slut idag ...
tog äve en dumdumdum fästingspruta innan,
den började kännas sista timmen på jobbet.
som förövrigt bara var fem timmar men gick ändå
jääääääätte långsamt .sen bidde de handla kebabrulle efteråt
eftersom ja hjälpte o stänga affären så va de ju sent.

fick reda på att ja bara fick 600 i lön, hur de nu kan va möjligt.
har inte fått ngt lönebesked , men de kan inte stämma.
fett tråkigt skulle köpa en tröja men nu kan ja inte de ...
och inte heller skansen blir det nu .
såhär kan de se ut när man övernattar med mig

de blev iaf lite sebbe och hampe hem till mig och kolla tv,
seriöst almost famous va en bra film det. har hunnit med
en film till och sen fröken sverige oxå<3
och nu sitter jag här, inte ett dugg trött kl är 03.13
och ja tänkte upp o springa lite imorgon sen
steka sen blire fotbollsavslutning. men ah va ska
man göra nu lissom för pigg för o sova
och min vänsterarm e fuckedup efter sprutan
har tråkigt så tänkte dela med mig av upptäckter framöver

snygga folk har ingen ryggrad, och deras konst håller inte länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0