background: #FFFFFF;

migrän in my <3

japp här ligger man i skolans vilorum pga jävla migrän
fyfan va ja höll på o spy hela vägen hemifrån hit. mådde så dåligt:(
nu ska jag egentligen prata med jacob så ja får g i företagsekonomi
men rektorn kom in och sa åt mig o sova en stund så de är välbäst så.

de e iaf nice här inne , fett skönt. idag drar soffan den jäveln, kmr sakna na
och imorgon är de skolavslutning wiho, får väl se va som händer på kvällen
matilda tar iaf studenten grattis gratttttttis

förrästen har jag fått en skitbra sjukgymnast, förutom att hon föreslog
att ja kasnske borde göra akulpulatur eller va fan de heter
NÅLAR I BENEN FLERA GÅNGER I FLERA VECKOR
vem säger inte nej till de lissom ,buhuhuhu

nu ska ja sova sen kmr sofia &emil och hämtar mig , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0