background: #FFFFFF;

första sommarlovsdagen

jag sa just till hanna att ja börjar förstå mig på facebook
men de tar ja raskt tillbaka, fattar inte, ja märker inte
när folk kommenterat eller svartat på vad ja kommenterat,lol
och ja skulle nyss försöka mig ¨på att ladda upp två bilder igen
ja fattar inte ja kunde ju igår lissom , men ja fick ge upp idag

idag var de fotbollsmatch vill ja tala om. efter cirkus 2 mån icke tränat
så var de hoppa in på planen igen, var lite rädd att ja inte skulle
orka och så men de gjorde jag, dock fick ja inte göra så mkt
så de var tråkigt, och när ja väl hade bollen kunde ja inte träffa
den rätt en enda gång, ja svär , så bajs på denna match som vi
vann med 5-0 hyyyh

nu grubblar ja lite, eller grubblar e inte rätt ord , ja skriker och tänker så de knakar
de e va ja gör, lissom kolla till vänster e sist ja hade svart höger e nu,
de var så mkt finare då , de passade då med och utan smink , nu gör
de inte de , ja får panik , kan de ha ngt med längden på håret att göra ?
hursomhelst ja har panik känner mig som en grabb vill raka av skiten buhuhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0