background: #FFFFFF;

antingen gör man ngt eller så gör man ingenting

jag hatar att drömma ,dömmar är för dom som inte kan leva i verkligheten.
jag lever i verkligheten , jag lever som fan. så sluta attackera mig i mina
drömmar din fega fan , håll dig undan eller säg vad du vill.

jahapp, inatt och idag blev inte riktigt som tänkt. igår kväll fick vi
åka upp till stockholm och virvla runt i stan och leta efter ett djursjukhus.
jag höll på o somna hela tiden men fan de va ja som höll i slatan så icke.
väl där tog de hundra år , ja somnade en stund på stolen.
sen fick han massa sprutor och så och har vi tur så ska han klara sig
nu. vilket han gör för redan nu morgonen efter äter han igen :D tur !
men hemfärden vart knasig sov/inte sov fan jobbig natt

sen idag skulle ju inte jag jobba, trodde jag. skulle in till nyk och allt, trodde jag
men tydligen så skulle ja jobba idag , 14.00-18.30 tur att ja inte vaknade senare
än tolv och att ja inte börja tidigare, men men de e rätt nice o jobba sådär kort stund.
ingen kunde ändå följa med mig till nyk idag.

men de jobbiga e ja jobbar imorgon oxå (om ja får kaisas tid) och på lördag
fyra dagar irad kmr va en zombiiie.
OCH NU VILL JA TILLÄGGA ATT JA KAN INTE SMSA IDAG.
NI FÅR GÄRNA SKRIVA MEN VETA ATT JA KAN  BARA SVARA PÅ DE
IMORGON

pöss ska ut i solen lite innan ja måste kila in i duschen o sen to work ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0