background: #FFFFFF;

why do i want u,ja hörs

jag tänkte börja med att ursäkta mig för mitt dåliga uppdateringssätt
usch och fy , ursäkta . ah sen hade jag ju ngt mer på hjärtat

jo jag sitter och äter kolabulle just nu mummms
tänker på mina homiiies som drog nyss
vi har målat lite naglar idag hemma hos mig
för de e de vi gör bäst hemma hos mig
kanske kmr bild sen vemvet vemvet


tänkte hälsa till sebbe gubben att han ska komma in
på msn snart, "saknar dig gubben vart e du ???"
och nej vi är inte tsm ,och har aldrig varit ??
och till dig gubben call me tonight when u see this

digga låten mig idag va


ASSÅ DE E SÅ MKT IRONI HÄR SÅ NI MÅR ILLA VA
ja hörs ska läsa min bok nu , vill tillägga att de är
endast nitton sidor kvar nu av fyrahundrafyrtiotvå
och mer läsa blir de i sommar, ja ska fan lära
mig läsa igen , jag ger mig inte, och ja har faktiskt vart
duktig och ja,asså inte ironi med låten btw,ja , ja hörs

EN SAK TILL VILL JA TILLÄGGA, DE ÄR SÅÅ SKÖNT ATT SÄGA,
SKRIVA SJUNGA RITA SAKER UTAN ATT MENA ETT JÄVLA PISS
LET ME LIVE LIKE THIS FOREVER, JA MENA NGT DÄR JA menja, ja hörs

pz. jag elskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0