background: #FFFFFF;

vilken dag

ja rubriken . denna dag har ägt fett. hejdå de var sista gången ja
sagt fett, har lärt mig att de är inte okej att säga så !

idag har de blivit grönan med caroline, de var sjukt soft,
åkte typ allt som inte va trasigt. insane hela tre gånger,
helt sjukt va ja ångra varje gång ja väl satt där i stolen
det värsta jag vart med om gott folk
och bajsnödig vart man ju o vänta elle hur mannen

nämen mkt skoi blev de, kärlekstunneln va mys
hahaha ja kan bara tänka på denna dag med ett
stort leende på läpparna, vi är väldigt soft människor

har iaf åkt tåg höll på o somna med bra musik och bra bok
nu hare blivit lite data, funderar på o hämta min glass åt inte
så mkt på tåget av mitt snacks för ja va fett sufen på glass
sen kanske de bir lite bok och somna till

ja och denna låt har ju diggat mig idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love Insane! ;D <3

2009-07-13 @ 14:43:31
URL: http://prachi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0