background: #FFFFFF;

people change every day

meriter och mål har cirklat i huvet på mig idag.
det är en sån jävla bra merit att våga bjuda på sig själv
har jag kommit fram till. och det andra är att jag
beundrar folk som har ett mål i sitt liv, ngt att sträva efter
det måste va så jävla underbart när man når målet.
själv strövar man runt utan mål men de ska de bli ändring på!
lite små mål då och då blir man ju bara lyckligare av hyhy


haft låten i hövve today yappyapp

ah ja kom precis nyss ur duschen. var ute och sprang med mallan
idag de var härligt. mkt nice. känns bra o röra sig lite men är orolig för
benen. blev ju somsagt inge sjukgymnast idag.
men när ja kmr dit så har ja bestämt mig för att
jag vill köra akupulbblablatur iaf, jag vågar.
hoppas de inte kostar allt för mkt och att de hjälper bara.

nejmen idag har varit en mysig men trött dag.
inget solande, och kmr ju inte bli ngt av imorgon heller
eftersom de blir grönan hela dagen. hoppas verkligen inte
de är världens finaste väder , fett orättvist. nejmen mys ska
de bli, hoppas på kina/thai mat (friterade räkor<3) oxå som fan hyhy !

rasmus förstörde just min dröm, han kmr vägra äta kinamat för
han tycker inte om det. han har kanske käkat de en gång seriöst
det godaste som finns ju buhuuhuu, ja äter inte donken så är det bara!


nu ska ja packa fixa mina naglar noppa ögonbryn och allt ni vill anteckna
FÖRRÄSTEN KÖPTE JAG TRÖJAN IDAG (VAR TYDLIGEN DEN FÄRGEN FRIDA HADE)
HADE FÖR MIG DE VAR EN AV DE ANDRA SOM VA FINAST MEN ICKE DE VAR DEN
SÅ FRIDA HAR BRA SMAK HYHYHY NEJ MEN JA GILLAR DEN  JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0