background: #FFFFFF;

ullared

igår låg jag och sov hela dagen, var fett trött, sen städade jag och
rensade lite med bilder i datorn lite, sen var de filmdags kände jag
palla inte sova till kl 03. helt onödigt, så blev springbreak och wildchild.
springbreak e att rekomendera, så himla rolig hyhy
och whildchild, ja tjejfilm , ja.

klockan kvart i tre på morgonen idag bestämde ja mig för
att noppa mina ögonbryn som jag hade sparat ut
för att gå till frissan med. ja orka inte vänta, var så fult
och tänkte ja kunde fixa de själv. tycker faktiskt de vart
rätt okej tror ja, de vart inte så smala som de brukar
och inte helt jävla buskiga , bara tjocka, men de e
ngt med formen som gör mig lite arg, arg för
att ja ser arg ut pga de, måste fixa de.

men sen bar de av till ullared och ja sov hela fyra timmarna
ner, sen blev de in i affären där ja gick runt med morsi och määti
hittade lite fina saker faktiskt

fina spetsstrumpor , me like


trosor 2-pack , trosor, bh, trosor, leggings, strumpor, leggings


vitgrönt linne, jeansleggings


min favorit, blåvit randig dragkedjströja från barnavdelningen, me love

sen köpte ja oxå en brun cardigan, brun dragkedjströja, vit huvtröja,
hårspännen, rödbrun hårfärg , nagellacksborttagnings-
medel, deo, mascara , svart liten väska.
det var nog allt, hann inte med så mkt idag va fett seg
och sprang mest runt och letade underkläder hyhy

nu ska ja iaf ta mig och kolla en film, sen ska
ja jobba imorgon kl 10.00 greeate, måste kolla
när ja jobbar på onsdag ifall de bir bio med grabzen då

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ohhh! Snygga kläder :) Skitsnygg den där blå/vit randiga :) Ullared, något du rekomenderar?? Ska nämligen försöka få mamma och pappa att åka dit? Är det dyrt? Alltså hur mycket gick allt ditt på :) Miss U Baby! <3

2009-07-22 @ 14:25:34
URL: http://anneliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0