background: #FFFFFF;

tummeupp

handla massa iförrigår ju,,,,
massa gånger med kortet sen igår skulle jag bara handla
två gånger på ica och båda gångerna slog jag fel kod,
och typ tusen gånger, hur fan kan man bara glömma
sin kod helt plötsligt, har alltid kunnat den, och fan
dagen innan

idag skulle man kolla hur mkt som fanns kvar och ta ut lite cash
ah då tog bankomaten mitt kort, ja ba what da fuck
gick in och aah de tog kortet för de trodde va ngn som
försökte lista ut min kod hahahhahaa men de var bara
jag som hade glömt den själv, så nu får ja ett nytt
kort om tre fyra dagar, lissom begränsad budget nu
fick ta ut 300 tack och lov, men grejen är jag kan fortfarande inte minnas
koden
haha

äter iaf min efterlängtade skagenmacka nuu mummma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0