background: #FFFFFF;

tröööt

ligger här o garvar själv åt scrubs, haha
e redigt trött , har  jobbat ätit och chillat
nu ska ja ätaa sen gå ut om ja orkar
ja de gör jaa, oj var e min mobil
kom jag på ciao

håret bidde lite mörkt,, men blir väl bättre när de blir mer urtvättat
men ögonbrynen blev bra i think mwöhö

jaha ja har skärt mig djupt på ngt, vafan då ?
ja har kollat tv i typ fyra timmar :O
åh ja är så jävla arg nu, borde inte
uttala mig om ngt men om ja inte gör
känner ja mig ännu argare, längtar
helt enkelt bara så jävla mkt tills ja får
leva mitt liv, skita i alla jävla idioter som
gör hela ens vardag pissig

nu ska ja äta och bli gladare när ja ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0