background: #FFFFFF;

shupping

senare idag blev de nyköping med sebäsctiäääään
inhandlade lite småsaker, gick på bibliotek och käkade
kebabhouse, de va mumma och mkt trevligt

lite saker ja köpte eller glömt lägga upp följer iaf här (lite mörka)

svarta leggings & vit spetströja


brunt långt linne & min vit blå randiga pippitröja


benvitt spets-linne ,  har likadant bruhuunt


brun gosigositröja


rosa & blåa troser , benvita skorna från h&m ilikeitalotlot


och till min favorit haha, nä en billig impulsgrej , rosa regnjacka
eller ja kolla en annan gång på den hyhy, jätte vacker

ah de nyaste tillskotten i garderoben, imorgon blir de jobb somvanligt
och ja jag missar träningen, ja jag vill träna för att va med på cupen i helgen
även fast inte mina benhinnor e bra, även fast ja fortfarande bara träffat
min sjukgymnast en gång. och ja jag missar ändå cupen på lördag för
gissa...................
jag ska jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0