background: #FFFFFF;

kreativitet & vilsenhet

jag har funderat ett tag på att vara lite kreativ , göra lite saker.
ta mig en kamera gå ut och fota lite och leka lite.
köpa lite tyg och sy ngn kjol, göra ngt eget linne
köpa lite pärlor och shit och göra lite armband.
nu när ja ändå inte gör ngt vettigt

sitter bara inne och tjurar och tänker , tänker igenom
igenom allt, det är det farligaste man kan göra.
pausa och titta, före och efter .

så ge mig ngt att göra på dagarna, ge mig dig
och din vilja att va med mig. låt mig tro på att
du vill va med mig mig lika mkt som ja vill va med dig
allt har förändrats, det är just det.
jag virrar runt och är just ingenstans med ingen alls

imorgon ska ja ta och bli lite mer kreativ så de iaf är lite kul att läsa min blogg
nu ska ja läsa min bok och hoppas på att hon blir på bättre humör och att de smittar av sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0