background: #FFFFFF;

harry potta

igår blev de jobb, sen hem med ogge käkade fixade oss lite
sen åkte vi till nyk för o kolla harry potter med hampe pontus o sebbis.
hahaha ah de va mkt trevligt tkr ja ,och kul

filmen dårå , ja tyckte den var bättre än ja hade förväntat mig
eftersom alla sa den sög och ja trodde de skulle blanda
in mänskligheten i allt, lissom de hade sugit.
men riktigt så var de inte, man fattade denna film
so mja inte tyckte man gjorde med den innan.
så ja rätt bra, men de bästa hela den filmen
de var

garven <3

ngn gubbe? och tant ? som garva som ,,, ah ja vet
inte vad, ja dog iaf.  tyckte de va jätte trevligt

hem skulle sitta vid datan men tog ist min bok,som  ja
lånat av mamma ur hennes mkt stora och bra bibliotek,
låt den rätte komma in .

jag vill till nyk , ja vill ha min lön
ja vill det nununu
ska ringa min sjukgymnast pösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0