background: #FFFFFF;

grönan/twilight

the false and the fake fu yu, har ja tänkt på hela morgonen
japp nu är man hemma och trött efter dessa dagar
blev ju upp till sthlm med tompa och ralle för att möta
stefan och gå på grönan , de var nice. vi var där hela dagen
och åkte allting typ och flera gånger och jag var rädd och inte rädd
och tomas och stefan bjöd på allting , tycker jag var jätte snällt
och vi hade jätte roligt ! kmr väl lite bilder sen när jag orkar
vi tog iaf och köpte oss lite kort från frittfall så mamma kunde må
lite bra sen när hon såg det hahaha.

åkte därifrån kvart i elva mätta och belåtna efter hamburgare till lunch
och tacobuffe och kycklingbuffe till middag. ja tompa och raggaralle
skulle sova i stefans gamla lägenhet. de va ju trevligt sov skönt och allt.
sen blev de tunnelbana och tåg och allt hem igen igår på morgonen.

väl hemma var man redigt trött! somnade så jag nästan missade att åka
tilll jobbet men dit kom ja och de va väl chill, ville väl hem somvanligt menmen

twilight blev det med johan jonas hampe sen, fyfan va bra den var säger jag!
ja skiter i va alla andra tycker, jag tycker den va sjukt jävla fin. ni har inga känslor
så ni behöver inte komma och tycka för ja skiter i eran åsikt. den va bra om man
fatttar okeej. okej folk kan tycka den är dålig, men ja tyckte den va mucho finig.

nu ska ja städa och duscha sen till mallan med ogge så ja har inte tid att sitta här
bilder från grönan kmr  jappjapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0