background: #FFFFFF;

du tänker

du tänker blablabla här vill ja ba taotalaom
idag var det jobg som stod på schemat, riktigt jobbigt idag
eftersom ja e i en sån period när ja sover mkt mindre
än ja borde
, så är mitt humör inte de bästa hela tiden
och ja kan ej göra ngt åt de, pms e va de e riktigt jävla pms
humöret ba skjuter iväg åt alla håll

först var ja jätte arg och stressad, arg för ja ej kunde träna idag
arg för mina ben, arg för ja kom försent för ja va på toa, enda
gången ja komitid tilllll själva omklädningsrummet ....

sen blev ja lite gladare, fick stå i självscanningen i tre sekunder,
sen bidde ja väldigt trött stressad och ledsen, på och efter minrast
väldigt nära ett sammanbrott eller va de nu heter
intressant tänker ni
nä, men ja vill skrivat så

määän sen blev de oggi och chill
kolla wildchild på min datoris i min sääng
i mitt rum asså, nice vare, datan logga ut
och ja spillde läsk i hela sängen (Y)

imorgon äre jobb, men tidigt iaf så man hinner annat sen weei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0