background: #FFFFFF;

babbel

ja man hinner göra många saker på 24 timmar
man hinner tänka mycket på 24 timmar
man hinner ändra sig lite på 24 timmar
man hinner älska mycket på 24 timmar


ska iaf hinna med att säga att ja kom nyss hem från norrköping
dit jag tog en tripp till donken med da family two
och bilade lite och lyssnade påmjusic, de va gosigt
ska även hinna sätta in två bilder på bdb , en från igår
och en till idag ? idag med en bra text igår med en bra text

tänkte även hinna med att lägga in bilden från igår i gårdagens inlägg
även en gammal bild som e så fin, från en mkt rolig dag
och ja fattar inte ens att ja inte satt in den redan.
sen ska ja lägga in en låt här oxå så ja slipper glömma
den igen när ja e sugen på den
 

och ja tänkte minsann säga att de e trist, va e trist. ja glömde
hmmm. de  e mkt som e trist, ja minns ej. jo de e trist
att min bok e färdigläst och att trean och fyran e lånade
av andra folk, nu och frammåt ett tag :(

sen vill ja hinna tala om att de e synd om kaisa
och ja e lessen att ja la mig i och förstörde
sen vill ja tillägga att ja älskar er
och jobbet idag gjorde ont i ryggen
ja ska till smultronstället imorgon
och ullared på måndag (underkläder wiho)

ni får en del av mitt hjärta för den del i mitt hjärta ni är
den äkta delen gör att ni kmr in ,om ej ngn äkta
del finns kmr ni inte in, de e ju så de e ellerhur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0