background: #FFFFFF;

bussdörrar e mumma.


vill ta upp en sak som är så sjuukt irriterande.
har ni vart med om att busschauffören (vet inte hur det stavas nej.)
stänger dörren innan ni ska gå ut, eller en när man är
påväg ut ? de händer fan alltid mig , jävligt irriterande !
det gör så jävla ont att få den där feta dörren slungandes
på armen, usch blir så arg. men a , idag hände det typ alla som
gick av. vi kommenterade varje gång han gjorde de mot
någon. (seriöst varje stop) sen ska han ju självklart göra de mot mig.
typ stängde nästan på mig, hoppa bak, öppnade stängde in mig
sista gången han öppnade hoppade jag ut , och ändå så var dörren
i hälarna på en. seriöst , död åt sånna busschafförer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0