background: #FFFFFF;

babbelbabbelblablablA

idag

  • borsta tänderna
  • ställa klockan
  • läsa ljudet av ditt hjärta
  • tänka planera tänka
  • sova

imorgon

  • sjukgymnast halv tio
  • städa
  • läsa
  • sova
  • äta alla måltider
  • planera sjön


hängde lite med hanna idag
tänkte lite på döden hemska tankar
ja ska inte få cancer iaf så är de bara

jag är bra på att påbörja men kan aldrig avsluta ngt....
dagens upptäckt så ja ska börja ta tag i lite saker för mig själv
som ja mår bra av . denna bild mår ja ej bra av
men thats me , och de är de första man kan ändra
DET HÄR ÄR JAG GOTT FOLK

jag är överallt och ignenstans och räcker inte till


ska väl ta o sy lite saker , fixa shortsen äntligen som
ligger o slänger i garderoben fortfarande som jeans..
sen köpa lite bikini , nya gladiator, nya trosor &bh..
MMMMM JA VET NI VILL VETA, JA VILL VETA OKEJ
färga ögonbrynen SKA ja våga nu oxå tjiiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0