background: #FFFFFF;

tempo denna gång ,.

Mc-förare död i trafikolycka


kan inte ha gått bra , så var de ja hörde ja
senare är människan död. tkr de e så hämskt.
avled i krocken, ännu en gång, att bara dö sådär direkt.
och de händer igen, en mc-förare och en bil.....
fast denna gång är de väl säkert att de är bilförarens fel
som gör en vänster sväng. men va hjälper det.

kan inte föreställa mig hur jobbet de här måste va för vissa,
att höra att de hänt ngn mer, påminnas om känslan
de fick när de meddelades, usch.
vem de än var och vems familj som
nu blivit en medlem färre , så är ja helt
säker på att hela oxelösund lider med er nu.

och hur ofta kmr man inte tänka på de nu, varje
gång man ska ta en tur till tempo , jag säger bara tur
att jag inte var ute och hörde/ såg de där, de hade inte gått
så bra då.. cyklade förbi för ngra timmar sen, jätte kul att man ser
på marken, hur ska man låta bli att tänka , här har en människa dött
jag kan inte beskriva hur hämskt det e i mitt huvud
att tänka på det. usch, allt jag kan säga är
nej ja kan inte säga ngt, bara en tyst minut för
vem de än var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0