background: #FFFFFF;

sämst

sämst på att uppdatera
sämst på att hmmm, inget haha
har shoppat loss lite, ja lite faktiskt
igår och idag kanske kmr bilder imorgon who knows

skolan suger jappjapp, skönt med rutin kanske men ändå
maten suger , italienska tiderna suger kan typ ta sig i röven
mamma kanske fixar

du suger

har bytt lite projektgrupper idag, tror de blir najs
borde egentligen itne sitta och blogga nu.......
för ja ska inte som resten av klassen ha sovmorgon
till kl tio, ja ska ta en svettig jävla buss kvart i åtta ner
på stan här i ockle för mer nålar , som ja har räknat ut
att de kanske inte funkar

GRATTIS, blir operation om de e så, enda utvägen
kanske ska stretcha lite nu ,bra moa

igår däckade ja på sängen kl tio med kläder smink
oborstade tänder ärhängen som mosades in bakom öronen
och ja, jag låg på min superhög med kläder, alla mina nagellack
min bok mina shoppingpåsar och med nacken i en obekväm possition
glömde nästan, med taklampan helt tänd. hur trött får man va?
vaknade 05.00 iaf och fixade mig för riktig läggdags iaf

så nu blir de inge däckande PUSSOCHSMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0