background: #FFFFFF;

nattbloggning

nattbloggning säger ni , ja vet inte va min rubrik ska heta
säger jag. sitter här och funderar , har klurat ut att blogga,,
de e nog inte riktigt min grej
går inte så bra med uppdateringar
men de får ni stå ut med helt enkelt

idag har de varit lite oxelöloppet och bilderna
som följer, får tala för sig själva..
har iaf lärt mig att leva med hur ful ja e, enjoy

och bilden på hampus när han låna min jacka igår,
 är ett måste på bloggen

kaisa och slk:are som sprang, mkt döktiga må jag tilllägga

malin vars hår e sexit att knyyta ,
kaisas moraliska stöd today hahahaaha

sofia emil pontus och hanna var med med. sen bar de av hem till mig
sebbe och hampe sover hos mig nu, och de sover hahahh
vi tog lite fina bilder förut
va som hänt med mitt hår på denna bild är ännu oförklarat

han har alltid varit lite tjej,
nu ligger han med rosa lakan och katt-täcke och sover sött

denna c00ling kör disney-täcke ist, okej ja som valde mwaha

så här smexig kan man va ibland ,

eftersom dom sover och klockan e typ 03.13 så kan ja lika gärna läsa
lite nu , c yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0