background: #FFFFFF;

lite uppdatering

sitter / ligger här i min säng och tänker, tänker att ja borde duscha
ja borde åka till stranden till mina kompisar som ja skulle gjort
för längesen, men ja har sovit ist, somnat och vaknat osv.
och varför ,jo för ja e dödstrött efter malins och min cykeltur
igårkväll från nyköping hem. rejält slut man var när man kom hem

ja har ganska mkt att säga här eftersom ja har sugit på uppdatering.
 men ja, jag har fått mina egna små återfall, och ah . en grej,
ja ska röka upp detta paket , sen blir de inget nytt paaaket på ett ta
okej , ja.

fredags, fredags var kul? de var iaf inte tråkigt, eller jo på kvällen
men de va mitt eget fel alltihopp, men redifgt nice faktiskt
nej ja mår inte bra av att ens tänka på det,,

kmr aldrig bli som förr, har inte varit som förr, vill ha de som förr,

tänkte iaf tillägga en sak , JAG HAR SOMMARLOV FRÅN IDAG OCH TILLS DAGEN INNAN SKOLAN
BÖRJAR, weei . ja jag har jobbat i nio veckor eller vafan de e, men
nu e de slut, men ja har lärt mig mkt i sommar, tack vare jobbet ibland.
so thats good huh ? i will sleep and eat right, yes !

mamma ja borde ta en dusch och slå på spotify och hitta på ngt ja ska
göra för stranden lockar inte längre

jag saknar dig min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0